piątek, 9 grudnia 2016

Recenzja: Tinted Aquafluid SPF 50, BIODERMA

Witajcie :)

Kilka miesięcy temu tj. na początku lata szukałam produktu, który będzie działał jednocześnie jak delikatny fluid czyli wyrówna koloryt skóry ale będzie też miał wysoki filtr przeciwsłoneczny.
Skusiłam się na fluid w stylu BB kremu z Biodermy z filtrem SPF 50.



Fluid ten ma konsystencję dosyć lejącą sie, więc łatwo można nałożyć cienką warstwę produktu przez co odcień idealnie stapia się z naszą cerą.Nałożony grubszą warstwą może się wydawać mocno za ciemny a nawet pomarańczowy, choć odcień który posiadam to light, ale nie uznaję tego za minus.
Producent obiecuje matowe wykończenie, które po nałożeniu owej cienkiej warstwy fluidu jest widoczne co najwięcej przez godzinę, chyba że przypudrujemy go to wtedy dłużej.
Czy jest to faktycznie tak wysoki filtr nie jestem w stanie sprawdzić, jednak przy ostrym słońcu latem moja twarz, szyja i dekolt zostały nie opalone w stosunku do reszty ciała gdzie stosowałam niższe filtry.
Wydajność jest całkiem przyzwoita, po 6 miesiącach praktycznie codziennego stosowania w buteleczce jeszcze coś jest , co za cenę 50 zł jest jak najbardziej na duży plus.
Sporym atutem jak dla mnie jest też data ważności produktu od otwarcia, ponieważ jest to tylko pół roku co daje mi nadzieję, że nie ma w nim aż tak dużo konserwantów.

Jeżeli szukacie lekkiego BB kremu, który delikatnie wyrówna koloryt i do tego ochroni Was przed słońcem to polecam Wam Tinted Aquafluid od Biodermy :)
Pamiętajcie, że ochrona przed promieniowaniem słonecznym jest bardzo ważna nie tylko latem ale tak samo zimą, zwłaszcza na stokach gdzie słońce jest bardzo zdradzieckie.

Jakie Wy polecacie produkty na zimę z filtrami? :)

Buziaki, Carmilla :*

1 komentarz:

  1. Odkąd używam tego serum moja cera znacznie się poprawiła: sklep.malpex.pl/produkt/amber-collagen-whitening-serum/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...